29 april 2008

i krig och kärlek typ

shit, klockan är redan nio och jag måste duscha. det är fullkomligt fantastiskt, det här. ur min skit växer bra saker, ja, det gör det! fast på kvällarna är det mörkt, då måste man fly in i musik eller bok eller vin eller film.
som igår, då blev det dokumentär om tjejer i krig. tjejer som krigar. sen blev jag trött och kunde knappt hålla ögonen uppe.

det här är läskigt: s. ringde i natt och jag minns att vi pratade ganska länge med varandra, men, jag minns inte vad vi pratade om. eller vad jag sa. jag mer: jag är hemma och sover. han: oj, ringde jag och väckte dig? jag: ingen fara, jag sov inte så djupt.

men vad sa vi mer? alltså, jag minns inte. vet att jag pratade. sen fick jag sms från samma person som jag såg i morse: är du vaken?

vad kan jag ha sagt? sömndrucket: jag är på väg ut! ses i dimman. har vin i fickan. fred ut!

tänk om.

Inga kommentarer: